29. 1. 2013

S-he, oční stíny

Ahoj všem.

rozhodla jsem se pro krátkou recenzi očních stínu od drogérkové značky S-he. Jak jistě víte, seženete ji v dm drogerii za velice příznivé ceny. Já si před odjezdem na dovolenou potřebovala pořídit nějaké stíny, které vezmu do malé kosmetické taštičky a tak mě zaujaly právě ty od S-he. Jednak cenou, odstíny ale také svojí skladností.




Balení:
Mluvila jsem o skladnosti, ta je dobrá a originální, jak vidíte stíny jsou ve tvaru lega, takže když někam jedete, všechny je scvaknete k sobě a máte z toho komínek, který pěkně drží a nemůže se stát, že se vám stíny rozbijí. Balení je klasicky z průhledného plastu, takže hezky vidíte jaké odstíny držíte. Víčko je uchopeno po celé délce balení, tudíž by mělo něco vydržet.
Jako zápor bych zmínila snad jen problém s otvíráním, balení je dost pevné, takže to chce trošku síly při otvírání.

 
 


Stíny:
Zaujaly mě barvičky, těch nabízí S-he opravdu hodně. Já zvolila quattro stíny, ale můžete koupit jak mono stíny, tak i duostíny. Struktura stínu je máslovitější, na druhou stranu některé odstíny víc práší.. Pigmentace je přiměřená k ceně, není to nic závratného ale ani ne špatného. Vzhledem k tomu, že jsou to spíš jemné odstíny, tak bych v tom problém neviděla. Jako mínus bych hodnotila výdrž, ta je slabší, bez primeru jsem na očích během 2 hodin měla jen lesklé víčko, barva jakoby zmizela.


odstín 152/250

odstín 152/230

odstín 152/235

odstín 152/248

Cena: Quattro stíny 99,-kč kus, dm drogerie

Cena vs. kvalita: řekla bych, že za cenu 99 korun se dají sehnat i kvalitnější stíny co se týče pigmentace i výdrže. Takže u mě kosmetika S-he neuspěla a stíny leží spíš vzadu v košíku.

A co vy? vlastníte nějaké stíny od S-he, jste s nimi spokojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)