27. 1. 2013

Physicians Formula paleta očních stínů NUDE

Všechny vás milé čtenářky zdravím,

Včera jsem se vrátila z Piešťan a tak jsem odzdobila opadaný vánoční stromeček, výzdobu a hned jsem se rozčílila jelikož si český národ zvolil osobu, kterou už důvěrně zná, hold se nedokážeme  poučit, tak budeme opět nadávat! Znovu nás to utvrdilo v tom, že v české republice budeme co možná nejmíň. No ale to je mimo téma. Vrátím se k tomu proč píšu.


Tuto paletku jste mohli vidět už v článku USA kosmetika, rozbalování. Můžete si ho přečíst ZDE .

Jedná se tedy o paletku shimmer odstínů, která je univerzální jelikož lze zkombinovat s jakoukoliv barvou očí. Musím podotknout, že je to paletka šetrná k životnímu prostředí, což ji šlechtí :-)

Balení:
Pokud patříte mezi ty ženy, které si potrpí i na balení kosmetiky, tak určitě obal oceníte! Je vyrobený tuším z tvrzeného plastu, který je potažený růžovou látkou a na ní je ještě krajka, což dodává velmi něžný vzhled. Na obale je pak ještě růžová mašlička což je roztomilé. Průhledná část je opět z plastu. Balení obsahuje i zkosený hubičkový aplikátor, kterým vytvoříte i linku, ale je to klasická nouzovka. Zavírání je na magnet, a drží pěkně.


Obsah:
V balení najdete 9 očních shimmer stínů máslovité konzistence. Od černé po krémovou, takže s touto kráskou vytvoříte klidně i kouřovky, nebo jen nahé líčení, je to na vás a vaší náladě.



 Odstíny jsou opravdu dost pigmentované ( na ruce je jen jedna vrstva a to jsem netlačila), výdrž je naprosto ohromující! Vyzkoušela jsem je v lázních, kdy člověk neustále běhá po procedurách o tom, že se vám neustále potí obličej myslím mluvit nemusím, takže zátěžový test dopadl skvěle, a pozor, musím podotknout že bez podkladové báze!!! Ideální pro někoho kdo primer nevlastní, nebo ho nerad používá. Co mě naopak překvapilo je, že každý stín je jinak velký, což mi dělá trošku problém v nanášení protože používám prsty, těmi se stín krásně uhladí a ukáže se v celé své kráse.

Koupit je můžete třeba ZDE u PlumFoolery na tomto webu stojí 299kč, což mi v poměru cena/výkon připadá jako skvělá cena, obzvlášť když není vyloženě nutné používat primer. Takže pokud o ní někdo z vás uvažuje, pak ji určitě doporučuji, vykouzlíte s ní mnoho typů líčení je skladná a navíc má neodolatelné balení :-)



Zbývá se zeptat vás, jestli ji vlastníte, nebo o ní třeba uvažujete? A jak se vám líbí?

Mějte krásný den!
Nikol

6 komentářů:

  1. paletky očních stínů, to je moje!!! Mám jich doma docela dost, takže si zakazuji kupovat další :D ale tahle vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  2. toto je naozaj krásna paletka..pekné farby :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám ji hrozně často, skoro nemizí a dlouho vydrží. Navíc to balení je dokonalé!

      Vymazat
  3. Děkuju za tip,mam na ně spadeno a obchudek u plum, tam chodím ráda,chtěla jsem si pořídit naked,ale tohle je levnější varianta:-),už v komentářích u tohoto výrobku píšou holky dobré zkušenosti:-),jdu do toho:-),ahoj eva

    OdpovědětVymazat
  4. tak dnes dorazily a jsou neskutečně roztomilý:-),barvy-paráda,koupě nelituji!mějte se fajn eva

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)