1. 2. 2013

Vzorečky, vzorečky, vzorečky. Co s nimi?

Ahoj,
určitě to znáte.. Dojdete z drogerie či parfumerie a v tašce máte další vzoreček: "Ten už doma mám.", říkáte si. Hodíte ho mezi ty ostatní a v průběhu několika měsíců se vám nastřádalo tolik vzorečků, že nevíte co s nimi.



Já se už naštvala jelikož mám plnou krabičku různých vzorků od krémů, parfémů, make-upů atd.. Tak jsem si řekla, že už mě nebaví je neustále skladovat s myšlenkou, že je někdy vyzkouším.. NEVYZKOUŠÍM, jsou schované v krabičce a navíc v těch nevzhledných a nepraktických sáčcích.
Rozhodla jsem se s tím skoncovat a vzorečky konečně využít. Je to stupidně jednoduché

???


Určitě doma najdete nějaké kelímky od krémů, starých vzorečků nebo mazátek na pusu. Pokud ne, tak aspoň víte co s nimi až budou prázdné.




No a teď stačí už jen vzít vzorečky, které chcete vyzkoušet a  kterých máte víc, nůžky a... STŘÍH :-)


Vzorečky, pak jednoduše vymačkáme do kelímku.



Rázem z toho máme krém třeba na měsíc, můžete zkoušet aniž byste měli v koupelně spoustu nevzhledných vzorečků. 
Já mám krém teď tak cca na 3 týdny a už se těším, jak ho večer vyzkouším!

Velmi jednoduché, ale praktické.
Co vy, zkoušíte vzorečky, nebo vám taky vadí to nepraktické balení a tak je dáváte někam, kde nejsou vidět, tudíž je nikdy nevyzkoušíte?

Mějte se krásně!
Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)