20. 1. 2013

Můj kosmetický wishlist 2013

Ahoj všichni,

   rozhodla jsem se vám odkrýt moje kosmetická přání na která si brousím letos zoubky :-)
Jelikož jsem kosmetický maniak a nikdy toho nemám dost, vždy se objeví něco co nutně "potřebuji", tak jsem si sestavila takový wishlist, který si postupně během roku chci splnit. Už teď je jasné, že se bude neustále zvětšovat, ale s takovou bych tento článek nedopsala nikdy :-D
Můžeme tedy začít...

Make-up
  • CHANEL Vitalumiér aqua - viděla jsem ho u GetTheLouk na YouTube a způsob jakým o něm mluvila mě přesvědčil o tom, že ho musím mít taky. Moje pleť je smíšená a proto je lehká verze make-upu pro mě dokonalá. Navíc to balení je naprosto úchvatné, takže už se nemůžu dočkat!
Tváře

  • NARS Albatross highlighter - další z věcí kterou musím mít! Vzhledem k tomu, že mono highlighter ještě nemám, pak je to pro mě jasná volba, všude ho chválí, tak to musím taky vyzkoušet ne?

  • MAC tvářenka - potřebuji nějakou "barbie" růžovou, nějak mi takový odstín chybí a proto mám aspoň šanci vyzkoušet tvářenku od Macu :-)
 



Oči
  • CHANEL Illusion d´ombre odstín Vision - jak říká GetTheLouk "tekuté zlato" s tím naprosto souhlasím, takže to prostě musím mít! Nádhera!
 

Rty   1.2.2013- SPLNĚNO! 3 odstíny jsou doma :-)

  • MAYBELLINE Vivids - nové rtěnky, které mají neonové barvy, nemůžu se na ně dočkat! Měla bych si pospíšit, nebo budou vyprodané.
Vlasy

  • MACADAMIA vlasová péče - miluju svoje vlasy a snažím se jim dávat to nejlepší co jsem momentálně schopná. Na tuto značku jsem opět slyšela samou chválu, takže ji chci určitě vyzkoušet. Všimla jsem si, že už se dostala i k nám, brzo ji objednám.

  • STYLINGOVÝ SET Nu.Me - nenosím rovné vlasy, takže si je stále nějakým způsobem upravuji. Viděla jsem několikrát výsledky tohoto setu a jsem z toho nadšená, takže prosím prosím :-)


Tělo
  • L´OCCITANE tělové máslo -  miluji, když je moje pokožka hydratovaná a vláčná, občas mám s tímto efektem bohužel problém. Vyzkoušela jsem "kupu" tělových mlék, ale žádné nemá takové účinky jako másla, takže L´occitane musím vyzkoušet.




Tak to by bylo prozatím vše.
Co vy si přejete? Shoduje se něco z mých přání s těmi vašemi?

Mějte krásný víkend
Nikol






Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)