1. 1. 2013

Rok 2013, plány a přání.

Ahoj,

četla jsem si spoustu příspěvků na témata týkající se ohlédnutí za minulým rokem, nějaké plány do  nynějšího roku atd..  Zatím nejsem v pozici že mohu psát příspěvek na téma ohlédnutí za blogováním v roce 2012 jako např. Plum Foolery, ale myslím si, že můžu přidat přání směřující k vám a také přání která jsou moje osobní.

Ráda bych vám všem ze srdce popřála do roku 2013, aby jste byli zdraví, měla jsem letos možnost opět se přesvědčit o tom, že zdraví je to nejdůležitější, protože ani peníze, ani nic co je materiální vám zdraví nezachrání! Takže hlavně se opatrujte a myslete v této oblasti na sebe v. K tomu zdraví samozřejmě štěstí, to ať vás všude provází. No a nakonec vám přeji ať tento Nový rok je rokem úspěšným a lepším než byl rok 2012.

A tím bych se dostala k tomu, na co se v roce 2013 těším já a co plánuji.
13. je moje oblíbené číslo, takže tento rok bude určitě velmi úspěšný a zase o něco jiný, než byl ten minulý. Každopádně bych letos ráda ve sféře blogů změnila hodně věcí. Začala jsem blogovat protože mě můj životní styl baví a mojí obrovskou vášní je kosmetika, takže proč se nepodělit o mé rady, recenze atd. Tím pádem bych vám ráda přinášela více a více článků týkajících se světa krásy,  třeba i módy, cestování a také úvahy nad životem moderní ženy. Co se týče videí, tak na ty se také můžete těšit, musím se přiznat, že se na ně nesmírně těším a doufám, že vás budou zajímat!
V životě osobním chci naše plány s přítelem měnit v realitu. Můžete se těšit na pár článků týkajících se našich cest, také něco málo z našeho jídelníčku, ale víc neprozradím. Vše je v přípravách.




Takže se loučím se známou větou: Ať rok 2013 stojí za to!

Zdraví Nikol




Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)