2. 1. 2013

Vlasové oleje: Syoss Absolute oil vs. L´oréal Mythic oil

Zdravím vás všechny :-)

dnes vám přináším krátkou recenzi na vlasové oleje, protože jsem mohla porovnat 2 oleje v odlišné cenové kategorii a chci se s vámi podělit o dojmy, které mi oleje přinesly.

Jedná se konkrétně o L´oréal Mythic Oil cena cca 399,- kč a Syoss Absolute Oil cca 159,-kč


Zajímalo mě, zdali bude cena versus kvalita viditelná a proto jsem oleje začala testovat. Musím se přiznat, že nebylo třeba testovat nijak dlouze, protože kvalita se ukázala již po 1. mytí.

Mythic oil už znáte z článku:  http://lifestylenblog.blogspot.cz/2012/12/loreal-absolut-repair-cellular.html tam jsem se o něm zmínila, jelikož ho používám už dlouhou dobu a vyhovuje mi. Obsahuje olej z avokáda a z jaderék vinné révy. Musím ho vychválit, jelikož mi vlasy opravdu hodně spravil a krásně je vyživuje, měla jsem problém s třepením konečků následkem vysušovaní. Používám ho vždy po umytí na lehce vysušené vlasy do délek, ty se pak nádherně rozčesávají, a následně po vysušení nanesu ještě jednu vrstvu pro lesk.
Krásně se do vlasů vpije a po oleji není ani stopa. Vlasy nezatěžuje a pokud si vlasy vlníte, tak se nemusíte vůbec bát, že vám vlasy následkem použití zplihnou. Naopak krásně podpoří vlny a dodá jim lesk a vitalitu!

L´oréal Mythic oil, cena cca 399,-kč

To je ale opak oleje od Syoss, musím říct, že jsem zklamaná. Od Syoss jsem zkoušela šampón i kondicionér, ty nebyly špatné, ale o oleji to říct nemohu.
Olej je opravdu velmi hutný olej, a to se na obale píše, že obsahuje ultra lehké mikro oleje. ( No nevím, kam se ta lehkost ztratila) Obsahuje převážně chemii a po nějakých speciálních olejích, tam není ani zmínky.
Absolute Oil je bohužel ve vlasech cítit, možná bych řekla že i lehce lepí. Po nanesení jsem vlasy měla vyloženě mastné a vstřebávání trvalo dlouho. Na druhou stranu pro zkrocení vlasů, které to potřebují může být Syoss dobrým pomocníkem. Co ale chci zdůraznit je to, že vlasy opravdu zatíží a pokud si vytvoříte na vlasech vlny, či jiný styling, pak dlouho nevydrží. Já jsem po půl hodině měla vlasy rovné, což se mi nikdy nestalo. Další věc je, že mizí poměrně rychle, pumpička vydá velké množství, které často není potřeba. Vůně je naopak příjemná, cena taky a jak jsem říkala, pro nezkrotitelné vlasy to může být skvělá věc. Můj názor však je, že bych raději používala dětský olejíček za 30,-kč, který je podle mě lepší a navíc krásně voní!

Syoss Absolute Oil, cena cca 159,-kč

Když to shrnu, tak bych se určitě přiklonila k dražší variantě Mythic oil. Na trhu je olejů velké množství a třeba i levnějších, ale Syoss mě zklamal. Pokud tedy víte o nějakém finančně dostupném olejíčku, který je podle vás skvělým pomocníkem, tak budu ráda, když se podělíte o zkušenosti. Ráda ho vyzkouším!

Tolik tedy k recenzi na vlasové oleje. Přeji krásný zbytek dne!

Nikol

7 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze. Já celkově produkty od Syoss moc ráda nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Jak jsem psala, zkoušela jsem šampon a kondicioner a nebylo to uplně nejhorši.. Ale Syoss taky nepoužívam a ani nebudu. Měj se pěkně!

      Vymazat
  2. Já jsem maniak na vlasové oleje! Doma mám loreal hedvábný olej,gliss kur denní elixír s oleji a baleu oil repair. A to se ještě chystám koupit orofluido,mythic oil a kerastase.Mohu jen e jen doporučit baleu- nááádherně voní připomíná mi vánoční cukroví,je ho za cenu 89 kč 100 ml,pěkně vlasy provoní,vyživí,uhladí,lesknou se a hned se do nich vsákne.=)

    OdpovědětVymazat
  3. mythic Oil mám na muške už pekne dlho,zatiaľ som sa ku kúpe nedostala pretože mám doma už jeden olejček, ktorý chcem vypotrebovať. A tvoja recezencia mi len pomohla len k tomu aby som naozaj kúpila práve mythic oil:)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! Myslím si, že nebudeš zklamaná! Už mi také dochází, takže si pořídím už 3. balení. :-)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře :-)