21. 1. 2013

HAUL Piešťany

Všechny Vás zdravím,

znáte to, přijedete do jiného města, v mém případě i do jiného státu a musíte se jít podívat co nabízejí zdejší obchody. Samozřejmě nelze odolat a něco si koupíte. Mně k tomu hrály do karet povánoční slevy, takže jsem tam spoustu věcí prostě nemohla nechat.

Pokud vás to tedy zajímá, tak se můžete podívat na moje úlovky z Piešťan :-)

Začneme s Bijou. Zbožňuji náušnice a vše co se třpytí, takže toho nemám nikdy dost. Navíc ty ceny, tomu jsem nemohla odolat!

Tally Weijl, cena 3 euro
 
101 Drogerie, cena 5 euro

Orsay, cena 3 eura
 
Orsay, cena 2 eura
 
Orsay, cena 3 eura

 
Pak jsem narazila na spoustu zajímavých "beauty" kousků opět za příjemné ceny.
 
 

Collistar oční stín v odstínu 3, Fann parfumerie, cena 5 euro
 

Fyto tělové máslo, 101 drogerie, cena 6,45 euro


Gosh paletka stínů, Fann parfumerie, cena 5 euro
 
Neonové laky, 101 drogerie, cena á 1,45 euro
 
No a nakonec jsem ulovila pár pěkných kousků na sebe, radost mám obzvlášť z šatů, přítel mě donutil si je koupit v obou barvách, taky se mu líbí a to mě těší!
 
Orsay halenka, 8 euro
 
 
Francouzská móda, cena á 30 euro
 
 
Francouzská móda, cena 30 euro
 

Orsay Kabelka: 29 euro, šátek: 6,95euro, pásek: 8,95 euro

 
Toto trio je z nové kolekce, takže pokud se vám někomu líbí, tak si ho můžete pořídit. Barva je skvělá na léto, už aby bylo...
 
 
Orsay psaníčko, cena 8 euro




Kromě toho, že jsem plně zrelaxovaná jsem pořídila i spoustu krásných věcí za super ceny!

No a zbývá se zeptat vás jak jste na tom s povánočními slevami? Koupili jste si něco z čeho máte velkou radost?

2 komentáře:

  1. No ja teda so z Piešťan a málokedy tu nájdem niečo pekné =D Asi preto, že si to už vykúpila. Ja ako závisláčka na nášniciach najviac obdivujem práve tie, všetky sú perfektné a za tie ceny!!! Ja som bola v Orsay v inom meste a tam nemali žiadne pekné vo výpredaji, asi somk mala hľadať doma =/

    OdpovědětVymazat
  2. Jee tak to mě mrzi, já je kupovala v auparku. Je ale pravda, ze tam moc dobrých obchodu neni :-( nicméně děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)