23. 4. 2013

Souboj řasenkových bestsellerů. Benefit They're Real vs. Collistar Infinito

Ahoj všem,
dnes jsem si na sebe ušila tak trošku bič. Napadlo mě, že bych mohla srovnat dvě bestsellerové řasenky z konkurenčních parfumerií, což vám může pomoct při vybírání. Problém ovšem byl při focení! Absolutně jsem nebyla schopna zachytit ostrý obrázek řas a kartáčku, chtěla jsem s tím seknout, ale pak jsem si řekla, že mi ty nekvalitní fotky určittě prominete a budete věřit tomu co píšu. Takže ještě jednou se omlouvám za ne příliš dobré obrázkya nutno ještě dodat, že jsem řasy "vyčesala" pouze 5x na obou očích a jen horní část..
Souboj tedy může začít!

Proti sobě nastupují:
       Benefit They're Real - Sephora
vs.   Collistar Infinito - Douglas


můj malířský um :-D
Soutěžící od Benefitu je ve skvělé formě, jelikož si ji oblíbili ženy na celém světě. Představme si ji tedy: Řasenka They're Real má umělohmotný kartáček, výhodou je koncová oblá část, kterou se dobře vyplňují řasy u koutku oka či spodní části řas. Kartáček je poměrně hustý a opravdu řasy krásně zahustí a prodlouží! Když jsem ji vyzkoušela, tak jsem byla nadšená z toho jaký efekt vznikl. Výdrž je taky dobrá, vůbec se nerozmazává ani když použijete krémové stíny. Řasenku používám už přes půl roku a stále je v dobré kondici, takže nevysychá což je taky velké plus! Balení je pěkné a obsahuje 8,5ml a cena v prodejnách Sepora je tuším 690kč.



web



Soupeř od značky Collistar má taky dobře našlápnuto, proto si ji také představíme: Tahle řasenka je jednou z nejprodávanějších řasenek v parfumerii Douglas. Není divu je za skvělou cenu a výsledný look je neuvěřitelný! Kartáček je taktéž umělohmotný, koncová část nemá žádné oblé štětinky, takže to může být pro Collistar mínus. Kartáček je hustý s krátkými štětinami pro zahuštění a v jedné části má delší hřebínek, kterým řasy prodloužíte a neuvěřitelně natočíte, a že to funguje! Proto tuhle řasenku miluju, moje řasy jsou po aplikaci neuvěřitelně dlouhé a husté, zatím jsem lepší nenašla! Výdž je taktéž dobrá ovšem ne s použitím krémových stínů, to se pak stane, že pod okem máte rýnu na zachycení černého deště.. přeháním, není to tak hrozné, ale tohle je velké mínus, faktem je, že jsem si tohoto bodu všimla za poslední dobu, takže to může být následek stáří řasenky jelikož ji bohužel vlastním jen cestovní velikost, ale i tak ji mám přes půl roku a stále maluje a velmi dobře! Balení je velmi hezké a štíhlé, takže nezabírá moc místa, obsah je 11ml a cena v prodejnách Douglas je cca 700kč.

Collistar v mini velikosti.


web



A jak tedy dopadl souboj?



Benefit They're Real:
kartáček:                umělohmotný
koncové zaoblení:  ano
hřebínek:                ne
zahuštění:               výborné
natočení:                chvalitebné
prodloužení:           chvalitebné
výdrž:                     výborná
obsah:                    8,5ml
cena:                      690kč

Collistar Infinito:
kartáček:                umělohmotný
koncové zaoblení:  ne
hřebínek:                ano
zahuštění:               výborné
natočení:                výborné
prodloužení:           výborné
výdrž:                     chvalitebná
obsah:                    11ml
cena:                      700kč

Tak jak byste tento souboj vyhodnotili? :-)
Mějte krásný den,
Nikol

4 komentáře:

  1. No, ja Benefit loni kupovala za 690 Kc. Ze by zdrazil? Ja ji miluju, naopak Collistar mi desne padal do oci :(. Ale moc hezky sepsano :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu na tu cenu, ale měla jsem dojem, že stála 900. Nerada bych šířila špatné info! Díky :-)

      Vymazat
    2. Měla jsi pravdu, děkuju mockrát! :-)

      Vymazat
  2. Skvělá recenze.;) Pro mě je Collistar taky jednička, naopak Benefit takový průměr. Jen je vtipný, že mně se Collistar (jako jedna z mála) nerozmazávala a Benefit jsem kvůli tomu musela přestat používat, protože se obtiskávala v neskutečný míře.:-P
    Jenom jsem myslela, že ta Colistar stojí v Douglasu něco kolem čtyř stovek, 700,- je teda dost.:-/
    Z.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)