24. 4. 2013

Kérastase Elixir Kultime - vlasový olej

Ahoj Dámy,
jsem tu s recenzí na další vlasový olejíček, tentokrát s dražší variantou od značky Kérastase. Pokud vás zajímá recenze na levnější verze olejů od značky Syoss a L'oréal, pak klikněte SEM

Kérastase patří pod značku L'oréal s tím, že je její luxusnější a kvalitnější verzí. S tímto výrokem mohu jen souhlasit, jak jistě víte, já používám vlasovou péči L'oréal absolute repair článek je ZDE, takže tuto značku důvěrně znám a moje očekávání od Kérastase se naplnilo. V určitých částech tento olej budu teda srovnávat s Mythic oil od L'oréal. Já si pořídila klasickou verzi pro všechny typy vlasů, vybrat si samozřejmě můžete z více druhů.


Pokud trpíte na roztřepené konečky, či vás trápí suché a nepoddajné vlasy, nebo jim chybí lesk a pružnost, pak tohle může být váš věrný pomocník!

Balení:
měla jsem trošku štěstí, protože mi olejíček přišel v limitované edici od Jade Jagger, což je milé. Obsah se nijak neliší. Aplikátor je pumpičkový a lze si aplikovat jakékoliv množství, stačí třeba půl pumpnutí, je to na vás. Obsah je 125ml.


Obsah:
Olejíček velmi pěkně voní, ale nedokážu tu vůni definovat. Co se týče konzistence, ta je mnohem jemnější a řidší než  Mythic oil od L'oréal, což mě překvapilo, později jsem zjistila, že je to výhoda, jelikož vaše vlasy vůbec ale vůbec nezatíží a já konkrétně nemám po pár vteřinách po oleji na vlasech ani vidu, Mythic oil se vstřebává déle. Olejíček vlas krásně uhladí a uzavře, takže viditelně roztřepené konečky jsou rázem na pohled jemnější a vyživenější. Olej by se měl aplikovat jen do vlasových délek a nebo na suchá místa. Pokud chcete vlasy jen uhladit, nebo jim dodat lesk, pak stačí opravdu malé množstí aplikovat od 1/3 vlasu po konečky. Já jej ráda používám i na podrosty, které jsou rozlítané a suché. Můžete ho použít před umytím jako masku, nebo po umytí na lehce prosušené vlasy. Nemusíte se bát používat jej i v průběhu když cítíte, že máte suché konce atd. Já si vlasy vlním a po použití oleje mi vlny i tak krásně drží, naopak je podpoří a krásně uhladí. A co doporučuje prodejce:


Olejíček jsem koupila na webových stránkách www.parfums.cz za 706kč, objednat si můžete i menší 50ml verzi za 333kč což je vhodné třeba pro krátkovlasé dámy, či na vyzkoušenou.

A co na něj říkáte vy? Už jste ho vyzkoušeli nebo který je pro vás ten nej?

Krásný den, Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)