12. 4. 2013

Pore Strips, zbraň na černé tečky!

Ahoj všem,
hledáte něco co zaručeně odstraní černé tečky na nose? Já mám pro vás hned dvě varianty.


Mnohé z vás určitě znají proužky od značky Nivea.

 
Já sama je kupuji pravidelně. Výhodou je, že i proužky na bradu a čelo, takže odstraníte póry z prakticky celé T-zóny.
Nivea obsahuje 4 proužky na nos a tedy zmíněné proužky na bradu nebo čelo jsou celkem 4. Cena je tuším okolo 130kč. Což není moc i v poměru počtu kusů, které balení obsahuje. Vůně je příjemná citrusová.

Před měsícem jsem objevila v tesku regál, kde od značky Natural Charcoal nabízí různé masky na obličej, které jsem si mimochodem taky pořídila, peelingy a samozřejmě i tyto proužky na odstranění pórů, tak jsem si řekla že za 49kč je vyzkouším a byla jsem překvapená.

 
Proužky od obou značek fungují tak, že si navlhčíte místo kam budete proužek aplikovat, pak jej přiložíte na mokré místo a trošku prsty zafixujete, aby proužek dobře držel a hezky se přilepil. Následně počkáte cca 15 minut, než proužek zaschne a pak příchází trošku nepříjemná část a to je sloupnutí. Výsledek Pore Strips od levnější varianty. Proužek od značky Nivea jsem se pokoušela vyfotit, ale je bílý, takže na něm není nic vidět.
 
 
Proužek po použití.

Rozdíl mezi proužkem od značky Nivea a značky Natural Charcoal je samozřejmě již zmíněná cena, ale také účinnost, řekla bych že Natural Charcoal jsou lepší, póry vytáhnou lépe a pleť je po nich opravdu zářivější. Problém je vůně, Nivea proužky jsou obohaceny o  kyselinu citrónovou, takže příjemně voní, Natural Ch. obsahují výtažky z dřevěného uhlí což na nose opravdu cítíte, to mi na nich trošku vadí, ale není to nic hrozného.
Řekla bych, že pokud nechcete zbytečně utrácet za proužky na nos 130kč, nepotřebujete odstranit póry z brady a čela a vydržíte cca 5 minut se zvláštním odérem na nose, pak bych doporučila pořídit si Pore Strips od Natural Charcoal. Je to kvalitní a levnější varianta!

Rozdíly ve zkratce:
Nivea:
cena: cca 130kč
obsah: 4 proužky na nos a 4ks na bradu a čelo
vůně: lehká citrusová, velmi příjemná
účinnost: dobrá

Natural Charcoal:
cena 49kč
obsah: 3 proužky na nos
vůně: po dřevěném uhlí, nepříjemná
účinnost: chvalitebná
 
Určitě mi napište do komentářů jestli proužky používáte a od jaké značky. :-)

Mějte se krásně!
Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)