8. 4. 2013

Regenerační kůra Uniq one

Zdravím vás dámy,

dnes si dáme recenzi na kosmetiku vlasovou. Jsem člověk, který se o své vlasy rád stará, a jelikož je mám dlouhé a velmi husté tak je péče nutná.
Na tento produkt jsem narazila náhodou a ještě velmi netradičně, po vůni! Kamarádka jednou tak náádherně voněla, že jsem se musela zeptat co používá. Ano nečekaně to byl výrobek na vlasy Uniq one. Tímto ji zdravím ;-)

Uniq one cena 339kč 150ml
Jedná se o bezoplachovou masku na vlasy ve spreji. Ano čtete správně, tento produkt nese všechny benefity masky na vlasy s tím, že ho nemusíte smývat.
Na obale si můžete přečíst hesla jako: Vše v jednom nebo 10 reálných efektů:
1. REGENERACE SUCHÝCH A POŠKOZENÝCH VLASU
2. LESK A ANTISTATICKÝ EFEKT
3. OCHRANA PROTI TEPLU
4. HEDVÁBNÁ JEMNOST A LEHKOST
5. OCHRANA BARVY, UVA A UVB FILTRY
6. SNADNÉ ROZČESÁVÁNÍ A ÚPRAVA
7. ELIMINACE CUCHÁNÍ
8. DLOUHOTRVAJÍCÍ STYLINGOVÝ EFEKT
9. PREVENCE PROTI TŘEPÍCÍM SE KONEČKŮM
10. HUSTOTA A OBJEM
Dodala bych ještě 11. Parfém na vlasy

Balení je velice neobvyklé, jelikož maska je ve spreji. Tohle je pro mě úplně super věc, člověk si nemusí "zapaplat" ruce od masky z kelímku, na vlasy masku nanesete rovnoměrněji a dokážete lépe odhadnout množství, které budete potřebovat. Takže za balení velké plus.


Konzistence je opravdu jako řidší maska. Jsem překvapená, že šel použít rozprašovač, asi proto ji udělali méně hutnou.


Vrátila bych se k větě 10 reálných kroků, s tímto výrokem musím souhlasit. Tato kůra, nebo chcete li maska je opravdu věc, která zastoupí ostatní výrobky. Samozřejmě nelze popsat jak vlasy chrání proti teplu atd.. nicméně vlasy se po nanesení rozčesávají neuvěřitelně dobře, vlasy nezatěžuje což je velké plus, dodává jim lesk atd atd.. Všechny body které maska slibuje, bych řekla že opravdu platí!

Kůra se dá používat jak na mokré vlasy, tak i na suché vlasy. Vždy ji však vmasírujte jen do konečků vlasů. Použití na vlasy suché je opravdu bezpečné, maska vlasy krásně uhladí, zjemní ale nezatíží! Další velké pozitivum je vůně, jak jsem zmínila nazvala bych to parfémem na vlasy. Opravdu pokud vám vlasy načichly z restaurace atd.. pak stačí použít uniq one a máte pocit umytých vlasů což je neuvěřitelné! Co bych vyzdvihla je opravdu uhlazení roztřepených a zkrepatělých konců. Vlasy krásně zkrotí.

Pro mě skvělý pomocník na cesty, i na doma a nebojím se ani každodenního použití.
Objednala jsem ho na webu www.parfums.cz

Znáte tento produkt a vyhovuje vám? Na co z vlasové kosmetiky nedáte dopustit vy?
Mějte krásný den, Nikol

4 komentáře:

  1. Už od minulého týdne přemýšlím, jaký přípravek si koupím na léto na ty moje ,,kadeře":)) a tohle je nejspíš jasná volba! A jestli opravdu tak krásně voní, taky ho budu používat nejspíš každý den..! Díky za typ:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja ho mam tiez, objednala som si ho cca pred dvoma tyzdnami a je podla mna super! som s nim velmi spokojna!

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tu je recenzia na jeden super vzrobok aj s dokazom, ze funguje http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)