26. 4. 2013

Kosmetika NYX - nákup

Ahoj dámy,

před pár dny mi přišel dlouho očekávaný balík z webovek www.kosmeika-usa.cz a tak se s vámi chci podělit o moje dojmy, třeba vám to pomůže s výběrem. Musím říct, že z některých věcí jsem zklamaná a čekala jsem trošku něco jiného.



Začnu vyhlazujícím a obnovujícím očním krémem od Lancome, měl by to být krém na první vrásky. Co mě ale zarazilo byla cena. 329kč za krém od Lancome? To je divný! Pak jsem se podívala na gramy a zjistila jsem, že v balení je 7g. Tak jsem si řekla, že to vyzkouším, ta cena není hrozná a za zkoušku to stojí. Jenže teď jsem z toho ještě víc v rozpacích.. Na obrázku krém vypadal takto:

A tohle přišlo mně:


Konzistence i barva krému je stejná, měla jsem cestu do parfumerky, tak jsem to porovnala, ale balení je řekla bych diametrálně odlišné, ani v krabičce to nebylo. Takže budˇ je to fake a nebo jsou to nějaké vzorečky z USA, které slečna na svých stránkách prodává. Nicméně ho asi ani zkoušet nebudu, trošku se toho bojím...

Dalším problémem byly barvy rtěnek. Objednala jsem si asi tu nejprodávanější rtěnku v USA, i u nás je každý se moc chválí, tak jsem neodolala a objednala hned 4 barvy. No za cenu 89kč- nekup to :-)
Ovšem problém je v tom, že jsou hodně ale hodně třpytivé, vypadají jako barevné highlightry, což není špatné, ale já čekala sytější barvy. Ale to není nic závažného, určitě je nosit budu!



Ještě poslední věc která byla malilinkato negativní, byl odstín tvářenky. Objednala jsem si PB03 Angel za 149kč. Barva měla vypadat takto:


Samozřejmě všichni víme, že fotky zkreslují, takže to není nikoho chyba, jen jsem čekala malinko jiný odstín, ale samozřejmě ho využiji a nic nemění na tom, že pigmentace a tvářenka jsou super! Ve skutečnosti je odstín ještě o něco tmavší.

Další světoznámý produkt jsou Jumbo pencil, já si pro začátek objednala jen odstín Milk, jako podklad a do koutku oka, a odstín Dark brown na linku kolem řas atd.. Ty jsou opravdu skvělé, pigmentace perfektní, takže z těch mám radost a časem určitě přiobjednám další barvy! Cena á 99kč.



Čemu jsem nemohla odolat byla ještě paleta z The Runway Collection v odstínu Strike a Pose za 239kč, zatím jsem ji nepoužila, ale barvy jsou krásné a pigmentace dokonalá!



A poslední dva kousky jsou bronzery. Jeden v matné verzi v odstínu Medium a jeden jako Illuminating pudr v odstínu Narcissistic. Chtěla jsem vám je vyfotit na ruce, ale není to skoro vůbec vidět. Nicméně oba jsou super! Matný bronzer jsem si mohla objednat malinko světlejší, na zimu bude pro mě nepoužitelný, ale neva. :-)



No a to už je všechno, bylo toho celkem dost co? E-shop je český, slečna má spoustu výrobků skladem a ostatní objednává přímo z USA, takže se může stát, že budete na zásilku čekat cca 14 dní. Já čekala 12 dní a vše došlo nepoškozené.  Takže obchod můžu určitě doporučit, jen si dávejte pozor na krémy  ;-) Ty už tam já určitě neobjednám.

Máte vy doma něco od značky NYX a jste s tím spokojení, znáte tyhle webovky a co říkáte na oční krém? Je to podle vás fake, či nějaký vzoreček pro američanky?

Mějte pěkný den,
Nikol

4 komentáře:

  1. fiha ten krem by som asi neskusala ani ja, tiez by som sa bala ze by som sa vyhadzala :)

    Inak ak mas rada knihy pozyvam ta k sebe na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. No ted se probírám internetem a čtu vše možné,nakouknu sem a ...,v pondelí čekám balíček z toho samého obchodu,tak jsem zvědavá,krém jsem nebjednávala,ale cukala mi ruka:-),v predposledním článku jsi psala že používáš chanel kosmetiku,byla bych ráda za recezi,je mi jasné že mame každá jinou pleť,ale taky mi cukala ruka:-),na vune parfemu.cz ,maji celkem slušné ceny,chtela jsem si koupit rozjasňujíci teď nevím,báze,fluid,nebo krém,nepamatuju si,ale asi 1200 to jde na tuhle značku a mam s nimy dobre zkušenosti,objednávám parfemy od nich, zatím jsou nejlevnější co jsem kde našla.zdravím eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Evičko,
      recenze na Chanel řadu Pureté bude, ale zatím ji testuji, takže musíš ještě chvilku vydržet. Počítám, že bych ji tak do měsíce mohla napsat. Zatím se můžeš těšit třeba na článek o Clarisonicu, který už rozpracovávám. Jinak ti přeji ať zásilka splní tvá očekávání :-) Nikol

      Vymazat
  3. Já většinou prostě a jednoduše koukám na srovnávač cen, většinou se tam objeví něco fakt levného... :) Třeba zde: http://www.hyperzbozi.cz/krasa-a-zdravi

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)