2. 4. 2013

Opalování s Piz Buin

Zdravím vás,
jak jistě víte po 3 týdnech jsem se vrátila z Mauritiu, pokud vás zajímá krátký článek o naší dovolené s pár fotkami pak klikněte SEM. Pobyt na slunci vždy vyžaduje opalovací péči jelikož nadměrné slunění, obzvláště nás obyvatelek země, kde je půl roku zima, nenavratitelně poškozuje pokožku a urychluje její stárnutí. My dámy samozřejmě chceme vypadat sexy bronzově a často se stává, že záměrně používáme malé ochranné faktory, nebo se nemažeme vůbec. Problém je, že poškození pokožky se objevuje třeba za 20-30 let!!!! Potom už nic nenaděláte! Myslete prosím na tento fakt!

Ochranné faktory vybíráme podle délky pobytu na slunci, podle zeměpisné šírky a dle našeho fototypu- pokud jej neznáte, pak pro určení klikněte třeba SEM. Vždy kupujte přípravky s ochranou proti UVA a UVB záření.
Tolik ke krátkému úvodu. Proč tento článek ale píšu, protože jsem také žena a také chci po dovolené u moře vypadat, že jsem na slunci byla. Nerada se mažu vyšším faktorem než 30, protože pak se neopálím skoro vůbec atd atd.. znáte to.
Letos jsem to vyřešila jinak, prostě jsem investovala do opalovací péče značky Piz Buin, která slibuje podporu opálení až dvojnásobně, což se mi zdálo skvělé.


Vím, vidíte jen 15 SPF, první týden jsem podstivě používala 30 SPF od značky Eucerin, který jsem nefotila.
Začneme tedy s opalovacími krémy:


Tohle je jiz zmíněný opalovací krém, který má až zdvojnásobit opálení na základě Melitanu což je peptid, který stimuluje produkci pigmentu. Problém je v tom, že se výsledek nedá porovnávat, napadlo mě že bych si každou nohu mazala zvlášť jiným produktem, abych následně porovnala výsledek, pak mě ale napadlo, že každý krém je trošku jiný a rozdíl v opálení stejně nepoznám, na druhou stranu mohu říct, že po přechodu z 30 SPF jsem zhnědla o několik odstínů hned první den. Opalovala jsem se do bronzova a nikdy jsem se nespálila. Krém je velmi příjemné konzistence, dobře se roztírá a nezanechává kůži mastnou. Vůně je jemná, moc hezká. Krém je voděodolný, ale vždy po koupání je lepší se natřít znovu. :-)
Popis opalovacího krému s Melitanem
Další krém byl opět s SPF 15 s tím rozdílem, že neobsahoval Melitan. Ten jsme koupili na místě po vypotřebování krému zmíněném výše. Opět konzistence skvělá, vůne identická. Tady jsem poznala rozdíl, opalování s tímto krémem bylo řekla bych o něco pomalejší. Nicméně jsem se nespálila, takže ochrana je stejná.


K tomu, abych opálení ještě zvýraznila a pokožce dodávala hydrataci jsem si pořídila suchý olej, který opět podporuje produkci pigmentu. Tento výrobek je naprosto úžasný! Olej nezanechává pokožku mastnou, krásně do vody zafixuje opalovací krém, takže vám faktor vydrží déle, po nanesení jste opravdu krásně bronzové a opalování je mnohem snažší!! Miluju ho!


No a vrháme se na péči po opalování, která je opět skvělá!

 
 

Tento krém po opalování obsahuje Tanimel- moc se v tom nevyznám někde je melitan a někde tanimel, ovšem má to opět podpořit opálení. Tento krém je neuvěřitelně příjemný! Vyzkoušela jsem krémů po opalování kvanta, ale tento je suveréně nejlepší! Je strašně jemný až sametový a pokožce dodá hydrataci tak, že nepoznáte že jste byli celý den na slunci. Vůně je opět stejná jako u opalovacích přípravků což je plus.


Jako poslední věc byla poopalovací péče ve spreji. Tuhle jsem koupila kvůli tomu, že obsahuje chladivé mléko, které dobře půdobí na spálenou pokožku. Používala jsem ho méně, ale opravdu příjemně chladí a pokožku opět pěkně hydratuje, ovšem určitě bych dala přednost produktu výše.

Výrobky Piz Buin můžete zakoupit v lepších drogérií či parfumeriích, na internetu například na www.parfums.cz kde jsem je kupovala i já.

Sečteno podtrženo já dávám 10 bodů z 10. Vím Piz Buin není zrovna cenová relace opalováků z DMka, ale jsou opravdu skvělé! Na druhou stranu, pokud půjdete do lékárny, za opalovací kosmetiku zaplatíte i mnohonásobně víc, takže v porovnání s tím, jsou ceny příznivé za velmi kvalitní produkty! Ani jednou jsem se nespálila, opalovala jsem se hned do bronzova, konzistence je naprosto úžasná a vůně příjemná! Pro mě jasný favorit v opalovací péči!

A co vy? Znáte Piz Buin, používáte je, nebo jakou značku preferujete vy?
Mějte se krásně, Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)