12. 2. 2013

Covergirl oční stíny

Zdravím vás všechny milé dámy,

vlastním poměrně velkou sbírku všeobecně očních stínů, takže než přijde ta správná nálada vyzkoušet ten daný odstín, docela to trvá. V mojí krabičce, která stojí vedle umývadla a je plná mých milovaných makeupových věcí byla také taková šedá myška v očních stínech. Asi před týdnem, když jsem vyrážela do fitka jsem neměla náladu na zdlouhavé líčení a hlavně ne na nic výrazného. Tak jsem šedou myšku vytáhla ze stínu a vyzkoušela ji...

Odstín 110 fard accent


Na první pohled vypadají obyčejně, jak říkám šedé myšky, ale zamilovala jsem si je!

Balení:
kdo čte moje články tak ví, že jsem trošku ujetá na balení produktu. Tenhle je vzhledem k cenové kategorii obyčejný. Nijak extra člověka nezaujme, ale je funkční a to je důležité. Nicméně při otevírání mám trošku obavy, že mi jednou víčko zůstane v ruce.. Doufám že ne!
Obsahuje tedy 3 stíny po 1,6g. Plus samozřejmě nouzový aplikátor. Jsem tedy za to, radši stín aplikovat prstem, ale k tomu se dostaneme.

Obsah:
Stíny obsahují shimmer a na oku opravdu vytvoří krásný rozjasňující efekt. Odstíny jsou použitelné snad pro všechny. Vykouzlíte s nimi jemné líčení, ale i kouřovky. Nebudou teda extra výrazné, ne každému výrazné oči sluší, takže skvělá volba. Pigmentace je slušná, ale jak říkám vytváří spíš shimmer efekt. Na druhou stranu ta nejtmavší hnědá je pigmentovaná pěkně.


Nanášení jde pěkně, stíny jsou jemně namleté a nepráší, což mě překvapilo. Nanášení prstem je v tomto případě taky dobrá volba, protože třpyt krásně položíte na víčko a ten potom vytváří očekávaný efekt. Zajímavé je, že čím déle je na sobě máte, tím lépe vypadají. Shimmer jakoby dosedne na víčko a svoji zář ukazuje víc a víc. K tomu se dostávám k výdrží, primer vůbec v tomto případě nepoužívám.

Problém je, že Covergirl v ČR nemá zastoupení, takže stíny seženete na e-shopech, můžete se mrknout třeba k Plum Foolery ZDE , ta je v nabídce má v trošku odlišném odstínu. Já je mám ze Států a cena byla tuším okolo 4 dolarů. Pokud budu mít možnost, tak si je tam koupím určitě znovu, takže je vřele doporučuji. Pro někoho, kdo má rád neutrální jemné líčení jsou ušité na míru :-)

Mějte hezký den

Zdraví Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)