21. 2. 2013

Lesková mánie 3: Dior Addict ultra lip gloss

Ahoj všem,

další díl leskové mánie je tu, tentokrát s leskem od značky Dior.

Dior Addict ultra lip gloss v odstínu Glow cena cca 900kč


Pokud vás zajímají ostatní lesky z leskové mánie pro srovnání, pak mrkněte SEM a SEM .

Dior je všeobecněznámá jako jedna z nejluxusnějších módních značek, a aby nezaostávala za konkurencí, tak vznikla i jejich Beauty kolekce. Já osobně vlastním beauty kousky jen dva, ale oba jsou skvělé. Přejdeme tedy rovnou k lesku, proto si tento článek nejspíš čtete ;-)

Balení:
Asi každý kdo ho vidí, tak musí uznat, že je krásně propracováno do posledního detailu. Já jak jistě všichni víte, a to už se po několikáté opakuji, si na balení výrobku docela potrpím, takže tento lesk je pro mě z těch co doma mám, ten nejhezčí. Je z průhledného plastu ve kterém je vytlačený název Dior. Balení je opravdu kvalitní, není asi co víc k němu dodávat. Aplikátor je opět štětečkový, avšak rozdíl velikosti štětečku s minulým adeptem v leskové mánii od Nars je dost viditelný. Dior má štěteček jednak větší a jednak mnohem jemnější a hustší. Obsah balení je opět 6 ml.



Porovnání velikosti štětečku s leskem od NARS
Obsah:
Odstín Glow je velmi jemná růžová barva. Pigmentace je řekla bych v tomto případě spíš průměrná. Můj názor je ale ten, že tento odstín má být spíš jemný,na rtech má vytvořit lesklý a lehce zbarvený výsledek- což splňuje na jedničku. Textura je velmi příjemná a hydratační. Lesk nelepí zároveň je bez parfemace. K výdrži se těžko něco píše jelikož lesky všobecně na rtech nedrží, takže záleží pouze na vás jeslti budete pít ze sklenice nebo se budete s někým líbat ;-) či ho jednoduše slížete. Neobsahuje shimmer.


Zbývá tedy krátké hodnocení. Dior ode mě získává 9 bodů z 10.
Líbí se mi jemná a velmi příjemná textura lesku, i barevný odstín. Balení je famózní i aplikátor mi velice vyhovuje. 1 bod dávám dolů kvůli vysoké ceně. Myslím si, že takový lesk se dá sehnat i levněji, ale když mám hodnotit tento,pak 9 bodů určitě získává právem.

Tak co? vyzkoušíte ho? Nebo vám už v kosmetické sbírce parádu dělá?

V příštím díle se můžete těšit na lesk od značky Benefit :-)

Mějte krásný den, já se na týden loučím, odjíždím lyžovat do Itálie. Takže cca za týden čau.

Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)