4. 2. 2013

Vypotřebováno

Ahoj dámy,

během pár dní jsem spotřebovala dohromady několik výrobků - zákon schválnosti :-)
Zásoby jsem už doplnila, musím se přiznat že většinou za jiný výrobek, ale tím nechci říct, že by bylo něco z toho co uvidíte, špatné. Jen mám poslední dobou tendenci neustále zkoušet nové kosmetické věci.

1. věc je tělové mléko od Neutrogeny. Měla jsem už 2. balení a stále mi naprosto vyhovovalo, nevím proč, ale teď mám Niveu s kterou tak spokojená nejsem, takže se určitě vrátím ke stálici. Mléko pokožku skvěle hydratuje, vydrží celý den krásně vláčná a jemná. Mažu se každý večer po sprše a 400ml vydrželo opravdu dlouho.


Dalším mazacím pomocníkem je Hydratační krém na tvář, tělo, ruce i vlasy. Byl to dárek k narozeninám od Sephory - milé!
Vyzkoušela jsem ho teda na všechno na co je určený. Velmi univerzální věc někam na cesty. Pokud ho však budete používat na tělo, tak rychle zmizí. Nicméně hydratuje skvěle a opravdu se dá použít na všechno.


Obchod Sephora je můj miláček a když vyšly "bébéčka", tak jsem si pořídila rovnou ten od jejich značky. Psala jsem na něj recenzi, takže pokud vás zajímá tak se můžete mrknout ZDE


Hydratační krém potřebujeme všechny a kdo ho ještě nepoužívá, tak honem do drogérky a koupit si aspoň nějaký základní. Hydratace je totiž důležitá i když je pleť mastná! Já používala dlouhou dobu tento. Recenzi na něj si můžete přečíst TADY



Používám taky termální vodu, která je super třeba i jako fixátor make-upu, nebo jen tak po vyčištění pleti, či na osvěžení. Tohle je moje už asi 5. balení a mám další :-)


A poslední věc je můj oblíbený Elfí balzám na rty. Opravdu dobře rty vyživí a to já v zimě hodně potřebuju. Navíc 39kč je taky fajn cena. 2. balení dopotřebováno!


Tak a to už je opravdu všechno.

Tak se mějte hezky.

Zdraví Nikol :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)