15. 2. 2013

Benefit Fine One One

Ahoj dámy,

všechny vás moc zdravím. Dnes bude řeč o značce Benefit a jeho výrobku Fine One One.
Benefit prožívá momentálně velký boom v beauty světě a tak chrlí velké množství žádaných produktů po kterých většina touží. Jedním z nich je i zmíněný Fine One One.

Fine One One cena 990,-kč
Tento výrobek jsem vyhrála na Facebookových stránkách v soutěži od Sephory, tímto jim ještě jednou mnohokrát děkuju!

Fine One One je multifunkční líčidlo na tváře a rty.

Balení:
obal tohoto produktu je naprosto nádherné, to se Benefitu mimořádně povedlo. Když mi dorazilo byla jsem překvapená, že je poměrně malinkaté, můžete ho porovnat v dlani.
 
 
 
Obal je z tvrzeného plastu, vypadá jako růžové zlato, je pěkně bytelný což je plus. Růž se vysouvá pomocí ozubeného kolečka. Jde to celkem snadno. Obsah je 8g, to mi přijde na krémovou tvářenku spojenou s rtěnkou trochu málo, ale možná je to jen můj pocit. Můžete ho koupit opět v Sephoře a vyrábí se jen v jednom odstínu- škoda.
 
Obsah:
Konzistence je krémová, velice příjemná, na rtech však poměrně vysušuje. Růž obsahuje 3 barvy. Iluminátor, broskvově růžovou a oranžovou.
 
 
 
Po roklepání
Fine One One je bez parfemace. Nanášení je snadné, stačí růž vysunou a od horní části ucha udělat oblouk po lícní kosti, pak prstem rozklepat do ztracena. Pigmentace je řekla bych průměrná, všeobecně jsem z tohoto produktu velmi zklamaná. Výdrž je slabá, po cca 3 hodinách jsem na tvářích neměla skoro nic. Navíc při nanášení se mi často stane, že oranžová vůbec nekreslí, to způsobuje zaoblení tváře, takže musíte oranžovou částí přejet konkrétní místo, aby jste vytvořili výsledný efekt. Jak jsem zmínila je to multifunkční líčidlo i na rty. Barva na rtech je pěkná, ale konzistencí mi vůbec nevyhovuje, udělá nevzhledný matný, "cuckatý" efekt a navíc vysušuje. Pro mě na rty tedy určitě ne.
 
Kdybych tedy měla zaplatit 990kč a z tohoto povedeného balení by se vyklubalo tohle, pak bych byla určitě velmi zklamaná. Je pravdou, že spousta věcí v makeupových produktech je velmi individuální, ale řekla bych že v poměru cena/výkon je na tom Benefit Fine One One dost bledě.
 
Dlouze jsem uvažovala, zda si ho koupit. Výhra v sephoře mi to uvažování ulehčila, ušetřila mi 990kč a navíc mě teď tolik nemrzí, že moje očekávání tento produkt trošku pokazil.
 
Zajímalo by mě, zda jste ho už vyzkoušeli a jak jste s ním byly spokojené vy? Je to pro vás dobrý produkt, či se shodnete se mnou?
 
Mějte krásný den! Zdraví Nikol




4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Dělá, musí se pořádně rozklepat, aby se barvy pěkně zapustili do sebe.

      Vymazat
  2. Jůů, tohle vidím poprvé a hodně mě to zaujalo. Chce to asi trochu cvik, ale přijde mi to docela šikovné :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šikovné to je, proto jsem z toho mela takovou radost. Bohuzel vydrz je dost mizerna!

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře :-)