24. 2. 2013

Sleek - "Velký" nákup

Ahoj všichni,

rozhodla jsem se s vámi podělit o radost z nákupu značky Sleek.

Sleek znám od mnoha blogerek českých i zahraničních a vesměs si tuto značku a jejich produkty pochvalují, takže jsem neváhala a jednoho dne na webu začala hledat.
Vida, našla jsem! http://www.bestmakeup.cz/ stránky jsou hezké a přehledné, takže nákupu nic nebránilo. Vše bylo skladem a já jen hltala ty barvy, v hlavě se mi pořád honilo: "Tohle musím mít, a tohle taky.." No znáte to! Nakonec mě usměrnil můj přítel, který s úsměvem řekl: "Vždyť sama víš, že z toho nic nepotřebuješ." Nepotřebovala jsem všechno, takže jsem pár věcí z košíku odstranila, nicméně toho dost zbylo. Dodání bylo velmi rychlé i veškerá komunikace byla velmi příjemná!



"Tento článek bude spíš nákupní, takže na podrobnější recenze se v budoucnu určitě těšit můžete!"

Tvářenek není nikdy dost, navíc se mi hrozně líbí ten nápad 3v1, takže blush BY 3 byly jasnou volbou!

Oficiální obrázek Sleek
Koupila jsem paletky 4, cena za kus je 319kč. Možná ji najdete levněji, já se po tom nijak moc nepídila, cena se mi zdá skvělá. 3 kvalitní tvářenky á 100kč? super!





1. vlevo nahoře je v odstínu LACE
2. vpravo nahoře je v odstínu PINK SPIRIT
3. vlevo dole je v odstínu PUMPKIN
4. vpravo dole je v odstínu SUGAR

Dalším pro mě velkým lákadlem byly palety očních stínů. Rozhodovala jsem se kterou, nakonec mě přesvědčila promo fotka a bylo vybráno.


Oficiálni obrázek Sleek

RESPECT paletka pro mě byla jasnou volbou, jelikož jsem podzimní typ, tak si studenou modrou dovolit moc nemůžu ačkoliv líčení paletou soul je nádherné.

Kolekce Shangri-la odstín Respect, cena 290kč
Další kráskou, kterou jsem do košíku přidala byla pro mě věc, která mě zajímala dlouho. Je to barva na rty. Opravdu je z čeho vybírat nakonec jsem si pořídila odstín MINX.



Jako poslední věc, která mi přišla byl dárek e-shopu. Což je velmi milé a úderné, protože si rtěnku, ano dostala jsem rtěnku, objednám určitě znovu a ve více odstínech. Je skvělá!



 
To je vše z nákupu Sleek. Jak jsem již zmínila, určitě o produktech napíšu podrobnou recenzi nebo o tom rovnou natočím nějaké video.. no uvidíme, jestli už se konečně odvážu :-)

Inspirovala jsem vás k nákupu a nebo už Sleek věcičky máte?

Mějte se krásně.

Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)