4. 3. 2013

Tangle teezer Elite

Ahoj všichni,

neodolatelně krásné a dlouhé vlasy potřebují vyjímečnou péči a také něco, co je dokáže rozčesat.

Zdroj: www.google.com

Znáte to? Zima... vaše vlasy trpí protože z kabátů, bund, šál máte u hlavy "dredy".
                Podzim... vítr vlasy dokáže taky pěkně pocuchat, k tomu ještě pár kapek z nebe a je to!
                Léto... koupaliště, sporty, procházky, vlasy opět trpí a pěkně se cuchají
                Jaro... první procházky, vítr, vlhko...

Nevím jak vy, ale z toho co píšu dedukuji, že všechny majitelky vlasů, které jsou natolik dlouhé, aby si je musely česat se potýkají s tím stejným, nebo alespoň podobným co já.

Jsem majitelkou vlasů opravdu velmi hustých a dlouhých, proto mi nezbývá nic jiného než o ně pořádně pečovat a s tím souvisí i neustálé rozčesávání. Nemyslete si, ta paní nahoře nejsem já, ani nemám takto dlouhé vlasy. Obrázek jsem přidala jen pro demonstraci a možná i obdiv. Myslím, že paní potřebovala "česačku" vlasů.

Já vyzkoušela velké množství hřebenů, nejvíc se mi osvědčily ty na prodloužené vlasy, jelikož cucky rozčešou velmi jemně a nepotrhají je. Neustále mi všichni říkali: "Vyzkoušej Tangle teezer, je nejlepší." Pořád jsem odolávala a odolávala, do té doby, kdy mi moje kadeřnice s tímto hřebenem vlasy učesala. Pak bylo jasno a já ho hned musela mít.

 
 


Tangle teezezer jsem koupila v kadeřnictví za 349kč. Na internetu ho seženete samozřejmě levněji.
Prodává se v několika provedeních např. jako kompakt, do sprchy, pro malé děti a také v mnoha krásných barvách.


Tangle je ergonomicky tvarovaný, takže vám padne přímo do ruky a česání s ním bude pohodlné.

Hřeben funguje na principu měkkých štětin, které se mají tendenci ohnout nad zacuchaným místem a tak vlasy krásně rozčeše, uhladí a nepotrhá je. Vlasy se po rozčesání neuvěřitelně lesknou!



Elite Tangle teezer je velký akorát do dlaně, a je určený do kadeřnických salónů, či na dlouhé vlasy. Musím říct, že od té doby co ho mám, tak moje vlasy víc září, na zemi nemám po česání spoustu upadaných konců nebo vytrhaných vlasů. Česání nebolí, takže bych ho doporučila hlavně maminkám, které češou malé holčičky. Délka česání se pochopitelně o malou chvíli prodloužila, chce to jen chvíli cviku a pak bude česání naprosto komfortní. Řekla bych, že k tomu není víc co dodat, snad jen že se stal mým každodenním pomocníkem a zkrátka ho miluju!

Pokud tedy hledáte nový hřeben, který bezpečně  bez bolesti rozčeše vaše vlasy, pak bych určitě vyzkoušela Tangle teezer.

Mějte se krásně,
Nikol

3 komentáře:

  1. I já jsem majitelkou tohoto pro mě ,,perpetum mobile" a nedám na něj dopustit! Mám ten velký růžový a samozřejmě i cestovní malý do kabelky:D jo a jinak se s ním perfektně rozčesávají i mokré vlasy..sice to nedělám nějak často ale s tímto hřebenem to není problém:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si ho taky právě dnes objednala! :) Jsem strašně zvědavá a těším se :3 :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře :-)