11. 12. 2012

Tip na drobnost pod vánoční stromeček - Nail polish kit

Zdravím vás,

opět jsem zpět s tipem a tentokrát na vánoční dárek.
Možná si lámete hlavu nad tím, co pořídit, aby to splnilo patřičnou parádu a vám to nevyprázdnilo peněženku?....
Pak mám pro vás nápad! H&M obchod, kde se dá pořídit mnoho skvělých kousků včetně tohoto:






Jedná se o sadu 6 krásných laků na nehty ve skvěle se hodících zimních barvách. Na obrázku je vidět i balení ve kterém laky jsou, bohužel se mi nepovedlo fotku otočit, tak se omlouvám za ten nevzhledný formát. Abych se vrátila k balení, jak vidíte působí velice luxusně a jako dárek k vánocům se hodí perfektně.

Jak jsem již zmínila balení obsahuje 6 laků na nehty z toho každý má obsahově 5ml, což není velikost, kterou běžně dostanete v drogerii, ale je naprosto dostačující. Za cenu 249,- kč byste si také mohli koupit lak jen jeden. Takže super kup!!!

Já jsem si toto krásné balení s ještě lepším obsahem koupila 10.12.2012 a to konkrétně v H&M v obchodním centru Nový Smíchov. Myslím si, že ho seženete snad ve kterémkoliv H&M , protože jich měli požehnané množství.

Teď k barvičkám, laky jsou kupodivu celkem pěkně pigmentované jedna vrstva je dostačující, pokud nechcete tak výraznou barvu. U růžovo fialové bez třpytek však doporučuji vrstvy dvě.
Noo, tak se podívejte na tu krásu...

 
 


Pokud už nemáte inspiraci a v peněžence toho také moc nezbývá, pak rychle šup šup na metro, do tramvaje, šaliny, vlaku nebo pěškobusem do nějakého H&M nachystat 249,- kč a máte krásný dárek, který určitě potěší každou věkovou generaci!

Krásné Vánoce přeje Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)