27. 12. 2012

USA kosmetika, rozbalování!

Ahoj, všechny vás opět zdravím :-)

rozhodla jsem se podělit se s vámi o jednu velmi příjemnou chvilku, na kterou jsem se stráášně těšila!!!
Upozorňuji na to, že dnešní článek bude spíš plný fotek, než nějakých referencí o výrobcích.
Moje "švagrová" byla s rodinou v USA a já, jelikož nám naše plány jet tam s nimi a zůstat tam půl roku, abychom si celé USA procestovali, zhatil hurikán, tak jsem ji požádala, aby když bude v Targetu vybrala i něco málo pro mě :-)

No a teď jsem si vyzvedla tu očekávanou tašku, takže pokud vás to zajímá, tak čtěte a koukejte dál. :-)

Taška Target, plná překvapení :-)

Když jsem tašku otevřela, první co na mě vykouklo byly štěstce Sonia Kashuk, které jsem si přála.

Cena je $14.99 což je cca 300,-kč

Štětce jsem zatím nevyzkoušela, ale jsou jemné, syntetické a musím říct, že kvalita štětin bude spíš horší, smrdí jako vlasy od Barbie :-D co bych za 15 $ taky čekala že? Nicméně rukojeť nebo jak to nazvat je naopak kvalitní a ve velmi pěkném provedení.
Další z úžasných věcí, které jsem chtěla byla concealer palette- korektory opět od Sonia Kashuk a k tomu mi švagrová přibalila ještě jeden mono korektor.

Paleta za $9.99 odstín 07. Obsahuje 3 korektory + pudr
Mono korektor za $10.49 odstín Porcelain
Balení obou korektorů je moc hezké a kvalitní, já si na balení celkem potrpím, takže jsem moc spokojená, u palety je balení na magnet, u mono korektoru na šroubování.
Další výrobky od SK které mám jsou tvářenky, opět kvalitní balení, zavírání je na magnet.

cena $9.79 odstín sunset se zlatými třpytkami
cena $9.79 odstín melon
Krémová tvářenka cena $9.89 odstín blossom 03
Další tvářenky jiných značek:

tvářenka + highlighter cena $4.84 odstín pink rose
cena $8.49 odstín wine with everything, obsahuje i zrcátko
cena $8.49 odstín je jednotný
Cena $4.44 odstín soft mink
Tak, a to je z tvářenek vše, už se nemohu dočkat až je všechny vyzkouším. Nadšená jsem z tvářenek Sonia Kashuk a z Revlonu, pak se mi moc líbí od Covergirl instantcheekbones, ale má takovou zvláštní vůni, řekla bych že je docela dost výrazná a mně teda moc nevoní, snad to na tvářích hned vyčichne :-) Tvářenka a highlighter od Almay je velmi málo pigmentovaná, ale barva je krásná. A poslední tvářenka od Covergirl má pěknou barvu a je zároveň rozjasňující, takže na léto se bude ohromně hodit!

No a posuneme se k pudrům :-)


minerální pudrový makeup cena $9.99 odstín 410
Kompaktní pudr cena $7.94 odstín smart shade, obsahuje i zrcátko se štětečkem
 


Další z věcí, které jsem si "poručila" byl tento pudr od Covergirl, ted se podržte, cena je $4.99 a určitě včichni vidíte to skvělé provedení, takže jsem si nechala koupit hned dva :-) odstín Q400

 A jako poslední jsou oční stíny, těch není nikdy dost :-)

paletka očních stínů cena $9.64

cena $4.44 odstín sombras realzadoras
cena $4.84 odstín cuarteto de sombras

cena $5.99 odstín attitude
1. paletka Nude je velmi pěkná a řekla bych takových něžných barev, i to balení je milé. Stíny jsou hodně máslové, takže je potřeba vyzkoušet štětce, kterým to půjde nejlépe. Nicméně drží neskutečně! Trio očních stínů od Covergirl je pěkně pigmentované, jen balení je horší. Další paletka od Covergirl je vhodná na zlatavé kouřové líčení, barvy jsou úžasné a balení je hezké a kvalitní. A poslední paleta od Revlonu, z té mám velkou radost, stíny jsou perfektně pigmentované a balení vypadá taky pěkně.

Tady je celková fotečka výrobků, jen štětce jsou už ve skleničce :-)
 
 
 Suma sumárum za cca $158 mám pěknou sbírku nových věcí k otestování a zkrášlování se. Jsem nadšená a už se nemohu dočkat až všechny ty krásné věci vyzkouším. Problém je, že Target neposílá výrobky za hranice USA a Kanady. www.target.com Takže je potřeba využít někoho, kdo tam má cestu a výrobky vám koupí. Další možností je E-Bay, tam najdete všechno :-) Takže pokud vás něco zaujalo, tak šup šup na www.ebay.com a můžete začít hledat.

Přeji vám do Nového roku hlavně zdraví, štěstí a aby ten následující rok, byl minimálně stejný jako ten nynější!
Nikol

9 komentářů:

  1. Už se těším na recenze, hlavně těch Shimmer strips od Physician Formula. Pokukuju po nich už celkem dlouho, tak aspoň uvidím, jestli za to stojí. Už jen kvůli tomu krásnému krajkovému obalu bych si je koupila...
    Bibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, už jsem je 2x zkoušela a musím říct, že skvěle drží, pigmentace je krásná, ale jsou hodně máslové, takže na 1. pohled se může zdát, že se skoro nechytají na prst či štětec. Ale jsou super, mohu doporučit. Dají se sehnat i tady v ČR? Mimochodem recenze budou, jen to musím všechno pořádně otestovat ;-)

      Vymazat
    2. Máslové? Vážně? Máslové miluju... tak to se těším, až vše otestuješ, popíšeš:)
      Zrovna tyhle se dají koupit v eshopu Plum - http://www.plumfooleryshop.cz/kosmetika-setrna-k-prirode-c20/physician-039-s-formula-shimmer-strips-i15/
      a má tam právě i něco od Revlonu a Covergirl...
      Jinak já mám něco málo od Physician Formula z iherbs.com, akorát si člověk musí dávat pozor na tu nesnesitelně nízkou hranici 22 eur.
      Bibi

      Vymazat
    3. Jj dívala jsem se na její e-shop, ale nevsimla jsem si prímo tohoto. Jsem teď mimo domov, cca do měsíce o ní napíšu! :-)

      Vymazat
    4. Na blogu je čerstvě recenze na Shimmer strips :-) můžeš se kouknout. Zdraví LifeStyleN

      Vymazat
  2. Zavidim, hlavne tu soniu kashuk, jsem do jejich veci uplne zblaznena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-) jsem na tom úplně stejně, design i kvalita je skvělá! Hlavně ty korektory prostě miluju!

      Vymazat
  3. Ja mám od Sonie Kashuk dva štetce, jeden na oči... NO skôr nič moc =/ A fan brush, konečne po vzhliadnutí videí na YouTube som prišla na to ako ho používať. Najskôr som ho používala na púder, ale bol nič moc. Takže využívam pri líčení na oprašovanie tieňov spod oka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SK má skvělé štětce pokud je kupuješ samostatně. Ty limitky jsou za super cenu a kvalita jí pak odpovídá, ale nejsou tak špatné. Chystám o nich recenzi ;-)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře :-)