30. 11. 2012

Vánoční cukroví, aneb cukroví i bez práce je!

Všechny vás milé čtenářky a čtenáře zdravím,

jsem tu s novým článkem a hned na vánoční téma, které je velmi aktuální.

Jak z názvu vyplývá jde o vánoční pečení, které ne každého baví. Já osobně vařím ráda, ale co se týče pečení, jsem začátečník. Proto mám pro vás skvělý tip na vynikající cukroví, které stojí za ochutnání a chvilku práce.

S přítelem jsme potřebovali akutně pár maličkostí do nového Pražského bytu a proto je IKEA stvořená. Nábytek, doplňky, ale i obchůdek s potravinami IKEA nejsou neobvyklé, ovšem co mě zarazilo, byla neskutečné úžasná vůně připomínající vánoce. Hned jsem zbystřila a hledala o co se jedná. U pokladen jsem narazila na ten poklad....

Je to Perníkové sušenkové těsto



 


 Cena je 49,-kč. Noo dámy a pánové za 500g těsta na sušenky, které jsou skandálně dobré je cena 49kč, což je cena jednoho dortíku v cukrárně, naprosto skvělá! Koupila jsem hned dvě balení :-)

Příprava je naprosto jednoduchá a velmi rychlá. Tak čtěte..
Co k tomu potřebujete?

  • Váleček
  • Vál nebo stačí kuchyňská deska
  • Mouka
  • Plech
  • Pečící papír
Postup:
Těsto vyjměte z obalu a dobře prohněte, aby zvláčnělo. Poté vezměte vál a váleček, který trošku poprašte moukou ať se vám těsto nelepí, jak na vál, tak na váleček. No a těsto uválejte, asi na tloušťku 2-3mm. Poté vezměte vykrajovátka dle vašeho vkusu a začněte čarovat :-)
Na plech dáme pečící papír, troubu předehřejte na 175-200 stupňů, pak vaše kouzla vložte na pečící papír a strčte do trouby. Za 6-7 minut plech vydělejte, sušenky nechte vychladnout a pak už jen stačí pocukrovat a pustit se do té dobroty. Příprava cca 30 min i s pečením.

 
sušenky po upečení, už jen pocukrovat a je to!
 

Pokud tyto sušenky znáte, určitě mi dáte za pravdu, že jsou opravdu velmi dobré a jednoduché na přípravu. Už se těším  až je upeču a přidám sem pár fotek, jak to dopadlo.
Takže přeji příjemné pečení a ještě příjemnější konzumování

Zdraví Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)