11. 12. 2012

NARS tvářenka Dolce Vita

Přeji krásné úterý,

jsem tu s recenzí na moji první NARS tvářenku, chtěla bych se s vámi podělit o moje dojmy, které vám možná pomohou k nákupu.

odstín Dolce Vita. Cena 890,- kč v parfumeriích SEPHORA
 

Dlouho jsem hledala barvu, která by měla fialový podtón a narazila jsem na tvářenky NARS v mojí oblíbené SEPHOŘE. Nákup byl za 5 min uskutečněný, protože jsem byla naprosto unesená barvou a navíc od NARS mám doma lesk, který zbožňuji takže jsem neváhala! Cena tvářenky je 890,- kč, což v poměru cena/výkon je zanedbatelné a navíc 4,8g vám vydrží opravdu velmi, velmi dlouho.

Koupila jsem si odstín Dolce Vita, na výběr je samozřejmě velké množství různých barviček, ale mě zaujala tato:



Balení:
Co se týče balení, tak za mě určitě plus! Jednak je z kvalitního tvrzeného plastu, a navíc je ještě lehce pogumované, což mně osobně se líbí, ale je dost nepraktické, jelikož se na něm drží prach a nečistoty. Když tvářenku otevřete vykoukne na vás velké zrcátko a ochranná fólie.




Tvářenka:
Pigmentace je naprosto úžasná! Jsem až překvapená a trošku zklamaná, což je paradox, že? Proč zklamaná? Je tolik pigmentovaná, že s ní asi neumím pracovat, protože stačí opravdu malinkaté množství a mám co dělat, abych neměla na tváři fleky.
Možná tento odstín nebude úplně ideální k mému tónu pleti, proto ten problém s nanášením, ale ta barva je krásná! Posuďte sami :-)
Musím vypíchnout také její výdrž, protože bez jakéhokoliv přepudrování a fixování krásně vydržela celý den, takže taky velké plus!


Pokud tedy hledáte opravdu kvalitní tvářenku, která skvěle drží a u které se vám obsah nerozpráší po koupelně, pak by NARS tvářenky mohly být kandidátky.

Už teď se těším až přidám do mojí sbírky další barvičku! Co vy? Jste spokojené s Nars tvářenkami?

Přeji krásný den
Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)