18. 12. 2012

SEPHORA do koupelny

Ahoj, všechny vás moc zdravím!

nevím jak vy, ale já miluji, když moje pokožka po koupeli, či sprše krásně voní a je plně hydratovaná! Musím se přiznat, že velmi často obměňuji vůně a vlastně i značky sprchových šamponů, gelů a olejů. A však ve sprše se mi nejčastěji oběvují 2 sprchové výrobky, Nivea sprchový olej a Dove Visible Care, tyhle miluji! teď mám v koupelně novinku, kterou dlouho nevyměním!

Moje vášeň pro SEPHORU je naprosto šílená, přítel si ze mě dělá srandu, takže není divu, že jsem neustále obletovala stojan s koupelnovou řadou. Co tedy v koupelnové řadě můžete najít? Mnoho vůní např. čokoláda, karamel, mango, borůvka, vanilka atd.. a výrobky? sprchové gely, peeling, tablety do koupele, toaletní vody, tělová másla a mléka, mýdla na ruce, pěny do koupele, voňavé kapsle do koupele, houby v barvách vůně a také svíčky.
POZOR!!! dnešní článek bude celý voňavý :-)
Pěna do koupele, takhle vypadají barvičky vůní :-)


Začala jsem s verzí toaletky do kabelky, která voní po kokosu. Někomu může být vůně protivná, ale já z ní cítím čistotu a musím říct, že bych si ji nejradši nastříkala i k nosu, abych ji neustále cítila. :-) Hodně jsem ji používala v létě na pláži u moře - skvělé!. Balení obsahuje 7ml toaletní vody a cena je tuším 150kč. Určitě si ji pořídím znovu!


No a pak přišel den D, kdy jsem od kamarádky k narozeninám dostala krásný balíček plný vůně a relaxace. Byl fialový - borůvka! Měla jsem velkou radost!


Foto je už po nějaké době používání, takže není tak krásně zabalené a naaranžované, ale tak snad to nevadí :-) Obsahuje tedy peeling, sprchový gel, pěnu do koupele, mýdlo na ruce, tělové mléko, houbičku a vaničku ve které to bylo všechno naskládané.


Balení je naprosto senzační, moc se mi líbí a v koupelně skvěle vynikne. Obrovská výhoda je velká škála vůní, tedy i barev, takže si každý najde tu svoji barvu, která mu v koupelně, či na toaletě vynikne. Já mám na toaletě ještě mango mýdlo na ruce. Ta vůůůůně!

Mám pocit, že slovo vůně je tu snad 100x, ale bez toho to nejde! Zkrátka je to voňavá záležitost, která vám pečuje o pokožku a je velmi příjemná! Tím se dostávám k hydrataci. Co se týče peelingu, je příjemný, není moc ostrý, takže pokožku neodře, ale odstraní jen to, co je potřeba. Balení obsahuje 140ml a cena je cca 200,-kč
Sprchový gel, opět vůně! :-D Když vylezu ze sprchy krásně celá voním a k tomu i celkem příjemně hydratuje. Není to hydratační bomba, ale ta vůně to kompenzuje. Obsah je stejný jako u peelingu takže 140ml a cena tuším podobná.
Pěna do koupele, pěny nadělá až až, takže svůj název nese právem. Obsah 260ml a vydrží poměrně dlouho, cena se pohybuje taktéž okolo 200,-kč
Mýdlo na ruce je příjemné a krásně je umyje. Obsahuje 250ml a cena cca 150,- kč
A nakonec tělové mléko, které je na obrázku jako poslední, dobře.. o vůni už nemluvím :-D hydratuje dobře, ale asi nebude tak účinné pro suchou pokožku, to bych zkombinovala s jiným extra hydratačním krémem, nebo můžete vyzkoušet tělové máslo, které je taky v nabídce, to jsem bohužel ještě nevyzkoušela, ale bude určitě fantastické! Tělové mléko 200ml cena cca 250,- kč.
Houbička je klasická, takovou jakou ji všichni známe, takže k ní není moc co povídat a vaničku ve které výrobky jsou můžete použít na cokoliv :-) Omlouvám se za neznalost cen, ale přiznám se, že sephora má neustále nějaké slevy, takže vše kupuji za výhodnou cenu, pak se stane, že nevím kolik to stojí :-)

Já jsem s touto řadou natolik spokojená, že jsem se rozhodla s ní obdarovati  své blízké. Můžete kouknout, jak krásně to vypadá, když vám milé slečny v SEPHOŘE sadu krásně zabalí.

vůně karamel
vanilka

Pokud má někdo z vás jiné zkušenosti s touto řadou, pak mi je napište do komentářů, ráda si je přečtu.
Doufám, že se vám recenze líbila a byla pro vás třeba vánoční inspirací :-)
Přeji krásný den a voňavé koupání ;-)

Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)