12. 12. 2012

L´oréal ABSOLUT REPAIR cellular

Všechny vás zdravím

štědrý den se blíží a já vám opět přináším recenzi a také tip na skvělý dárek v podobě šampónu a vlasové masky, který by udělal určitě radost každé ženě!

šampon 500ml
maska 200ml
Jak vidíte jedná se o duo vlasové kosmetiky značky L´oréal: Absolut repair cellular ze série EXPERT.

Vlasovou kosmetiku L´oréal můžete koupit výhradně v kadeřnictvích, kde s L´oréalem pracují, nebo také na internetu. Existuje škála řad, která obsahuje šampóny, masky, kondicionéry, séra atd.. ty jsou určeny na různé problémy, či přímo pro typ vašich vlasů. Určitě si vyberete!
Ovšem řada Absolut repaire je, řekla bych, takový univerzál pro všechny typy vlasů, které se potýkají s klasickými problémy, způsobené foukáním, žehlením a neustálou úpravou. Vlasy ztrácejí svoji sílu, lesk a vitalitu. Toto duo je skvělým pomocníkem pro regeneraci.




Začneme tedy šampónem.
Lze ho zakoupit ve dvou velikostech buď 250ml s tím že balení neobsahuje pumpičku, a nebo v balení 500ml. S pumpičkou se v koupelně vždy lépe pracuje, ale 500ml zase není vhodné třeba na cesty.
Šamponu stačí opravdu malé množství vmasírovat do pokožky a do vlasů, takže i malé balení vydrží dlouho. Mně trošku trvalo, než jsem se s ním naučila pracovat, protože jsem byla zvyklá na kvanta obyčejného šamponu, který dost pěnil. V tomto je rozdíl, L´oréal tolik nepění, ale vlasy vám krásně umyje a vyživí. Je potřeba mít vlasy opravdu "plné" vody a potom si z dlaně udělat takovou "mističku", kterou šampón rozmasírujete. Proč mističku? protože vznikne prostor na vzduch a ten potom pěnu vytvoří. Vůně je příjemná řekla bych že typická pro šampón, nic zvláštního.
Cena je samozřejmě vždy lehce odlišná, záleží na kadeřnictví a pokud jej objednáváte z internetu, cena bude přirozeně levnější, ovšem nezapomeňte přičíst poštovné!!! Cena ve finále bude velmi podobná, né-li dražší! Já balení 250ml kupuji cca za 249,- kč a velké 500ml tuším okolo 400,-kč.


No a teď k masce.
Vím, že většina je zvyklá používat spíš kondicionér a masku používá třeba jednou měsíčně. Složení kondicionéru je podobné jako u masky, podstatný rozdíl je však v koncentraci pomocných látek. Proto používám na moje dlouhé vlasy rovnou masku.
Po smytí šampónu stačí aplikovat malé množství masky od středu vlasů až po délky. Je důležité ji nedávat zbytečně blízko k pokožce, protože by se vlasy mohly začít rychle mastit. Za dvě minutky si oholíte nožky a můžete masku smýt. Jednou měsíčně pak dělám to, že si masku vetřu do vlasů a ty pak zabalím do ručníku. Nechám působit cca 10-15 minut poté smyji- vlasy jsou pak krásně jemné, lesklé a plné života, problém je pak přirozeně v tom, že se rychleji zmastí. Vůně je stejná jako u šamponu, možná maličko silnější.
Cena masky je opět různá, ale já ji kupuji za 399,-kč Musím říct, že balení 200ml mi vydrží cca půl roku možná i déle a to mám vlasy opravdu husté a dlouhé!

Co se týče ceny, může se zdát být vysoká, ale opak je pravdou! Kvalita šampónu a masky je nesrovnatelná s drogeriovými přípravky a množství, které potřebujete na jedno mytí je opravdu malinkaté. Jak jsem psala výš, je potřeba se s tím naučit pracovat. Musím říct, že dřív jsem používala šampóny běžně dostupné v drogerii, ale vlasy se mi zdály bez lesku a neustále se mi třepily konečky. Já jsem na svoje vlasy poněkud hrdá, takže jsem se rozhodla investovat do dražší péče a to se mi vyplatilo! Po umytí jsou mé vlasy krásně jemné, vůně je příjemná svěží, na druhou stranu nikterak moc výrazná, takže vás nedráždí. Vlasy jsou silnější a rozčesávání je jedna báseň!

Osobně doporučuji používat ještě olejíček do délek, který vlas krásně uhladí a uzavře. Ten samozřejmě také můžete zakoupit u svojí kadeřnice. Já používám opět od L´oréal Mythic oil cena je cca 449,- kč Je skvělý! Parfemace naprosto úžasná, konzistence je samozřejmě olejová. Obsahuje avokádový olej a olej z hroznových jader. Krabička ve které je olej zabalený je krásná sama o sobě, takže jako dárek, super!


Pokud někdo o této sadě přemýšlíte třeba jako o vánočním dárku, pak není nic jednoduššího než koupit celofán, nějaký tvrdý papír na který výrobky postavíte vše zabalit, zavázat mašličkou a máte krásný a luxusní dárek pro maminku, babičku, tetu, sestru atd..
Sečteno podtrženo balíček s šampónem 250ml vyjde cca na 1100,- kč myslím si, že v tomto případě už je výhodné kouknout na internet a cena se určitě sníží!

Přeji krásný večer!

Nikol

2 komentáře:

  1. Ahojda, pěkná recenze. Dneska jsem si šampon pořídila taky, tak uvidíme, jak se osvědčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju mockrát! Doufám, že budeš spokojená! Já tuto řadu miluju. Zkoušela jsem i jiné od L´oréal, ale tato mi vyhovuje nejlíp! :-)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře :-)