4. 9. 2013

Recenze Clarisonic Mia 2


Zdravím všechny,

dnešní recenze na bestseller Clarisonic Mia2 bude určitě zajímat mnohé z vás, protože se tento dívkami milovaný výrobek se začal prodávat i u nás.
Nabízí ho parfumerie Sephora ve 2 variantách:
  • Clarisonic Mia2  je přístroj pro sonické čištění pleti. 
  • Clarisonic PLUS je také přístroj pro sonické čistění pleti, ale v tomto případě i těla.
  • + různé tvrdosti náhradních hlavic
Já se zaměřím na přístroj Mia2. Clarisonic jsem pořídila před 4 měsíci v Londýně v nákupním centru Harrods, mimochodem neuvěřitelný zážitek! Cenu vám přesnou neřeknu, s ním jsem totiž kupovala i 3 náhradní hlavice nevědomky, že se budou dát pořídit i u nás. Dohromady jsem platila přibližně 5500kč. K tomu jsem dostala krásnou kosmetickou taštičku plnou luxusní kosmetiky jako dárek- no nekup to! ;-)  Ovšem důležitý aspekt je také to, že počáteční investice není konečná, díky tomu, že se hlavice musí měnit po 3 měsících. Mám sama vyzkoušené, že je hlavice už doslova smradlavá a roztřepená. S tím je nutné počítat. Každá hlavice stojí  přibližně 700kč

Clarisonic je přístroj na mechanické čištění pleti, to probíhá pomocí jemného kartáčku, který 300x ve vteřině zakmitá. Hlavici bych přirovnala ke štetinam z kartáčku Curaprox v jemnější formě. Přístroj má dvě rychlosti.
Všeobecné informace o Clarisonicu a vlastnosti sonického čištění rozebírat už dál nebudu, to si každá z vás určitě zjistila nebo zjistí, protože by článek pak musel mít několik stran :-) 

   Po vybalení na vás vykoukne oku lahodící přístroj různých barev, nabíječka která je na magnet, to proto aby byl Clarisonic plně voděodolný, obal na vašeho miláčka a vzoreček čistícího gelu. Samozřejmě nějaké čtivo o tom, jak se Clarisonic používá a jakých výsledků už dosáhl.



magnetická nabíječka
náhradní hlavice+ vzoreček odličovacího gelu
Přístroj se používá každý den ráno i večer. Hlavici vždy umyjte vlažnou vodou, aby kartáček změkl, odličte oči, obličej navlhčete a použijte kapku čistícího gelu, dle vašeho výběru, aplikujte buď přímo na hlavici nebo na tvář. Nutno dodat, že by se mělo jednat o gelovou formu, zkoušela jsem i krémovou ta však není tak efektivní, navíc krém zůstává na hlavici, což není zrovna hygienické. 
Čištění trvá 1 minutu s tím, že každá oblast má svůj časový limit, nemusíte se bát, že si budete muset pořídit ještě stopky. Clarisonic vás upozorní jednoduchým zavrčením "bzzt, bzzt" teď je správná chvíle přejít na další oblast. 
Začínáme od čela tedy 20 sekund čelo, přecházíme na nos a bradu opět 20 sekund a jako poslední po 10 sekundách můžeme čistit pravou a levou tvář. Pak opláchneme obličej vodou, po usušení natřeme krém, který má jen tak mimochodem větší účinnost protože pleť je naprosto čistá a promasírovaná, proto se skvěle vstřebá, teď se můžeme těšit z výsledků! 
Clarisonic byl vyvinut převážně pro problematickou pleť, všechny příznaky odstraní a vy budete mít tvář jako porcelánová panenka...?


tlačítko zapnutí + zvyšování rychlostí. Okolí tlačítka je osvětlené

Teďpřejdu k mým dojmům z používání:
Já si pořídila úplně nejjemnější hlavici, aniž bych měla citlivou pleť a udělala jsem dobře. Čištění je velmi příjemné, po osušení obličeje opravdu cítíte jak je pleť čistá a jemná! Póry se jako zázrakem stáhnou a nejsou skoro vidět. Slovo FRESH je ten pravý výraz jak popsat pocit po čištění. 

Vyzkoušela jsem test. Odlíčila jsem se mým odličovacím gelem jen rukama, po odlíčení jsem vzala Clarisonic, nanesla na něj kapku gelu, což je další výhoda, opravdu vám šetří peníze za kosmetiku, protože stačí jen málo, minutu jsem čistila. Nevěřili byste kolik makeupu na pleti ještě zůstane!!! 

Teď k pupínkům, koupila jsem si Clarisonic protože ho používá velké množství blogerek ve Státech, všichni ho chválí a všechny mají dokonalou pleť. Já mám problematičtější T-zónu, mám roztažené póry proto mi vznikají pupínky, tato oblast se mi také více mastí. Tváře mám normální. Moje představa o krásné pleti byla najednou reálnější i za cenu 5500kč. Nemohla jsem se dočkat, až ho vyzkouším..

Po týdnu používání se mi na čele udělala jemná krupička, byly to nečistoty které se draly na povrch, znáte to, když hrbolek vymáčknete, vyjede ztvrdlá hrudka. Začalo se mi to dělat i na bradě a v okolí nosu. Považovala jsem to za normální, ono to totiž normální je, pleť začne vylučovat všechnu tu špínu která tam za ty léta je.. Po 2-3 týdnech se mi začaly dělat pupínky, s bílou hlavičkou, dokonce už i na tvářích.. nebylo jich moc, ale za to když se jich pár začalo léčit hned vylezl vedle druhý, takže takový nekonečný příběh. Tato fáze pokračovala měsíc, byla jsem zoufalá, přítel si toho sám všiml, že mám pleť mnohem horší. Takhle jsem to vydržela 3 měsíce. Jednoho dne jsme odjížděli na 5 dní do Brna a já si Clarisonic zapoměla doma. Víte co se stalo? Za těch 5 dní se všechny pupínky vyléčili a další už se neprovrtali na povrch, po návratu domů jsem ho ještě dalších 5 dní nepoužívala abych se přesvědčila, že mi moje tvář vydrží tak pěkná.. Tímto moje láska skončila, ano měla jsem vydržet, třeba už by ta hrozná pupínková doba trvala jen chvíli, ale třeba taky ne.. 
Tím chci říct, že pokud začnete s mechanickým čištěním musíte očekávat, že se pokožka začne bránit a bude vylučovat všechno co v ní je. Doba pročišťování může být různá, nebo to také může být začarovaný kruh, protože Clarisonic není vhodný pro každého, proto ho v USA nabízí na vyzkoušení a pokud vám nevyhovuje, vrátí vám peníze. 
Dnes Clarisonic používám spíš na tělo a jednou za týden si pročistím i obličej od hlubších nečistot. Tahle varianta mi vyhovuje a alespoň nemám špatné svědomí, že mi leží na Poličce nevyužitá a poměrně drahá věc. Nemohu Clarisonic nazvat špatnou investicí, dnes jej používám a jsem s ním naprosto spokojená, jen jsem si pozměnila pravidla používání.. Je to na vás!

Snad jsem vás neuspala tak dlouhým článkem, teď zajímá mě, zda nad ním uvažujete, nebo jaké máte zkušenosti či tipy vy?

Mějte krásný den
Nikol

15 komentářů:

  1. Moc pěkně napsané.:) Taky přemýšlím o jeho koupi a taky mě nalákaly americké youtuberky, jenže jsem už kolikrát slyšela přesně to, co jsi tu psala a tak si říkám, jestlise spíš nespokojit s nějakými těmi nečistotami "uvnitř", ale jinak mít pleť relativně v pohodě než vypláznout takový peníze a pak akorát trpět, že se moje pleť čistí.:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. přesně řečeno! Spokojila jsem se s tím, že se mi následkem "vnitřních" nečistot občas objeví nějaký pupínek a zatím jsem spokojená. Každopádně vše co se týče kosmetického světa je vždy velmi osobní záležitostí tzn. že ti vyhovovat klidně může! :-)

      Vymazat
  2. staré známé všeho s mírou,vítej zpět:-)eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo ahoj,
      ano máš naprostou pravdu! Zrovna na tohle téma se chystám psát článek :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, take jsem si Clarisonic pořídila a zatím jsem moc spokojená. Moje dojmy jsem sepsala na odkazu níže (ne tak pečlivě do detailů jako LifeStyleN), třeba vám to pomůže při rozhodování, zda koupit či nekoupit :-)
    Mějte se fajn
    http://puntikaty.blogspot.cz/2013/10/zazracny-clarisonic.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji, ať ti dobře slouží a ať máš z nákupu stále radost a dobrý pocit! Mimochodem děkuji! :-)

      Vymazat
  4. Dekuji za clánek radeji usetrim 5500 u nas v sephore by to stálo 3300 + ostatni ale nema to dle meho cenu take jsem cekala zmizeni pupinku ale tech se asi nezbavim... chce to hlavne kvalitni kosmetiku a (hormonalni antikoncepci) pak to dolu jde jinak ne :D dekuju za tu recenzi, protoze uz jsi druha kdo pise ze se ji pupinky delali jeste vice nez predtim....a ja uz byla nachystana ze opravdu zajdu do sephory a vyhodim tak pulku vyplaty :D

    OdpovědětVymazat
  5. p.s. a jeste si take myslim ze je to o psychice a novem trendu ze zase neco vyletlo na povrch... ale to si myslim pouze ja... za par let uz treba po tom nikdo ani nestekne, ale ted je to hit ktery se k nam zase dostal z USA... já třeba když si dobře odlicim plet tak tech necistot na tamponku mam na nekoik tamponku... staci mi cistici voda od Clinique.. na tu nedam dopustit cistim pravidelne predevsim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mozem sa opytat, kde na Slovensku sa daju kupit nahradne hlavice a popripade aj gel? Moze byt aj e- shop... PS: super clanok. Prave vdaka nemu som sa rozhodla, ze clarisonic vyskusam:) dakujem za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den, jsem rada ze vam clanek pomohl, bohuzel trh na slovensku neznam, snad sephora bude nabizet clarisonic i u vas, nebo pak nejaky web, to si myslim ze je jistota. I tak dekuju

      Vymazat
    2. https://www.youtube.com/watch?v=1lrvV4-D9Fo

      Vymazat
  7. https://www.youtube.com/watch?v=1lrvV4-D9Fo

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, neměla by některá z vás zájem o clarsonic mia 2? Mám ho asi dva měsíce, pořád někde cestuji a leží mi doma, použila jsem ho tak pětkrát. (ver.wirthova@gmail.com)

    V.

    OdpovědětVymazat
  9. Bacha na fake!!! Podivejte se sem: http://www.currentbody.com/blog/how-to-spot-fake-clarisonic/
    Stejne jako spousta Ceskych blbek (bez urazky) ktere koupi falesny shit a pak nadavaji, ze to vubec nefunguje, nepomaha, ze je to jen vymysl atd atd atd. Zadejte to googlo „fake clarisonic“ a uvidite…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho kupovala v Harrods v Londýně, takže se o fake určitě nejedná.

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře :-)