3. 9. 2013

Jsem ZPĚT!

Zdravím Vás s velkou omluvou!

Vím, vím. "Základem úspěšné blogerky je výdrž i ve chvílích, kdy nestíháme!" Já to bohužel porušila, ale snad mi to prominete. Abych vše upřesnila, tak jsme se stěhovali z bytu do domu, který se z velké části rekonstruoval, nebyl tu ani kus nábytku a jen samý nepořádek. Pro představu jak to bylo náročné bych vám ráda řekla že podlahová plocha je něco přes 500m2, klasické byty se pohybují okolo 70m2. To jen pro porovnání, rozhodně tím nechci nikoho urazit!

Rekonstrukce byla vyčerpávající a zařizování ještě náročnější, stále nám chybí spoustu kusů nábytku, dekorací a doplňků, například doma nemám ani jedno velké zrcadlo, takže si každý den stoupám na vanu, abych viděla jak vypadá celkový outfit :-D

Ke stěhování se nám přidali ještě pracovní problémy, takže jsme neustále cestovali Praha-Brno a zpět.. No a následovala dovolená..

Samozřejmě bych si našla chvilku na napsání článku, ale abych se přiznala, tak jsem vůbec neměla chuť, unavená a vyčerpaná přemýšlením nad tím, jestli je ten jídelní stůl lepší než tamten, zda je tahle sedačka vhodná do tohoto interiéru, jsem si radši dala hrnek kávy na zahradě a vychutnávala si chvilky s mým partnerem.

Tento příspěvek prosím neberte jako nějakou výmluvu nebo formu stěžování si. Jen jsem vám chtěla říct pravý důvod proč jsem nepsala, prostě se mi opravdu nechtělo! Vím, ty ty ty Nikol, ale teď jsem tu a zítra se chystám napsat recenzi na Clarisonic Mia2, který mám od návštěvy Londýna. Vzhledem k tomu, že se začal prodávat i u nás, tak by recenze mohla mnohé z vás zajímat.

PS: pokud chcete vidět pár fotek z dovolené a dokonce i z nového domu, pak mrkněte na Instagram nikolcr

Takže děkuji za pochopení :-)

Mějte hezký večer!
Nikol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)