28. 11. 2012

Tipy na předvánoční nákupy: Designer outlet Parndorf





 
 
Všechny vás zdravím,
 


jsem zpět a mám pro vás skvělý tip na předvánoční nákupy.




Pro ty z vás, které vůbec neví o co se jedná, tak ve zkratce.. Parndorf je Rakouská vesnička asi 20km za slovenskými hranicemi. V této vesničce je zajímavý komplex obchodů s fantastickými slevami.



Řekla bych, že je to taková vesnička ve vesnici, protože je to opravdu velký komplex obchodů, kde má zastoupení obrovské množství světových značek. Samozřejmě, že nejčastěji se zde oběvují módní značky, ale také obchůdky s designovým zbožím, parfumerie, jsou zde kavárny a samozřejmě restaurace, protože vám po tom běhání pěkně vyhládne a rakouské Bratwursty já prostě miluju.

Důležité je, že obchody prodávají zboží se slevou 30-70%. No není to skvělé, a to i u značek typu Prada, Gucci, Escada, Hugo Boss, Fendi atd.. Designer outlet ale nabízí i značky jako je Mango, Nike, Hallhuber a mnoho dalších.

Myslím, že nejlepší bude, když mrknete na tento odkaz, kde je zobrazeno celé zastoupení: http://www.mcarthurglen.com/at/designer-outlet-parndorf/de/unsere-marken/ Na těchto stránkách si můžete zadat i slovenštinu, ale zobrazí se vám to jen v PDF.

 Foto z Parndorfu

Tak a teď proč o tom píši, nedávno jsme se tam s přítelem již po několikáté vydali, měli jsme jasně dané pro co jedeme, nakonec jsme odjeli se spoustou tašek a to, pro co jsme jeli bylo vyprodané, což mě mrzelo, ale aspoň máme důvod tam jet znovu :-)

Nicméně, pokud milujete módu a nakupování tohle místo je pro vás jako stvořené. Chápu, že pro Pražany je to velká zajížďka, Chodov je asi lepší, ale pokud máte cestu do Vídně určitě to stojí za zastávku. Je třeba si na Designer Outlet vyčlenit minimálně 3 hodiny. Vsuvka: my tam strávili zhruba 4, ale musím se přiznat, že kdybych tam vyrazila s kamarádkou, tak jsem tam celý den :-D

V součtu jsem ušetřila cca 60% nakoupili jsme si každý 3 páry překrásných boteček ALDO, něco v Mangu atd.. Výhodné koupě já prostě miluji, takže pokud jste na tom podobně a máte možnost se tam vydat, pak neváhejte!

Zdraví Vás
Nikol

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře :-)